sound

Tuesday, November 14, 2006

ΟΤΕ η πιο σταθερή μας σχέση...

Την άνοιξη, που ήμουν στο σπίτι είπαμε να βάλουμε σταθερό για να μπορώ να δουλεύω από το σπίτι.
Όταν έκανα την αίτηση είπα στην κυρία του ΟΤΕ ότι στο τηλέφωνο θα βάλω DSL. «Μάλιστα» αυτή, «μάλιστα» και εγώ.
Και μου συνέδεσαν τη γραμμή και αγόρασα DSL σύνδεση.
Μιλάω με το φορέα του Internet που είχα επιλέξει, γιατί είχε καθυστερήσει η σύνδεση. Κοιτάνε τα κιτάπια τους από εδώ, τα κοιτάνε από εκεί και μετά από 2 μέρες που τους ξαναπήρα μου λένε «Το τηλέφωνο σας είναι σε δίκτυο PCM και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί το DSL»
«Τι είναι αυτό βρε παιδιά;» ρωτάω η αδαής.
«Είναι δίκτυο παλαιάς τεχνολογίας και για να έχετε DSL πρέπει να είστε σε δίκτυο χαλκού»
«Μα βρε παιδιά στο Κερατσίνι μένω όχι στην κολοπετινίτσα (ή μήπως μένω και δεν το έχω καταλάβει)»
«Λυπούμαστε. Πρέπει να μιλήσετε με τον ΟΤΕ»
Και από τον Απρίλιο ξεκινάει ένας αγώνας με τον ΟΤΕ για να μπω σε αυτό το δίκτυο χαλκού.
Εκανα δύο αιτήσεις, έκανα άπειρα τηλέφωνα και τίποτα.
Και γύρισα στη δουλειά και τίποτα ακόμα
Και κράτησα τη γραμμή για να μπαίνουμε στο internet με 28.8 παρακαλώ. Α ναι αυτό ξέχασα να το πω. Με τέτοια φοβερή ταχύτητα μπαίνουμε στο Κερατσίνι εν έτη 2006.
Και ακούω τον ΟΤΕ να εξελίσσεται, να επεκτείνει τις τεχνολογίες του και να γιγαντώνεται και αναρωτιέμαι η αδαής «που γίνονται όλα αυτά ω ρε Δέσποινα;»
Και εγώ συνεχίζω να περιμένω και να παίρνω τηλέφωνα και να ζητάω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και κανένας υπεύθυνος να μην υπάρχει, ούτε καν ένα γραφείο παραπόνων(!!!).
Και ξαφνικά βλέπω μία διαφήμιση με έναν καουμπόη να μου λέει Zisto. Να το ζήσω φίλε μου να το ζήσω. Μπορείς; Μπορώ;
Πήρα ξανά τον ΟΤΕ, για να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου, ότι έδωσα άλλη μία ευκαιρία στη σχέση μου, όχι σε ένα τηλέφωνο αλλά σε πέντε μέχρι να βρω κάποιον να μπορέσω να συνεννοηθώ. Τελικά βρήκα έναν υπεύθυνο (it's a miracle, it's a miracle), ο οποίος μου είπε καθαρά και ξάστερα «γνωρίζουμε το πρόβλημα (χαίρω πολύ), έχουμε παραγγείλει γραμμές, αλλά δεν ξέρουμε πότε θα αποφασίσει η διοίκηση να τις αγοράσει».
Προφανώς η διοίκηση έχει άλλα πιο σοβαρά θέματα να ασχοληθεί, από το να φροντίσει να αλλάξει το δίκτυο της.
Ετσι, προκειμένου να μετακομίσω στη Ρουμανία που το DSL είναι ΔΩΡΕΑΝ και διαθέσιμο και στο πιο απομακρυσμένο σημείο, αποφάσισα να ρίξω πέντε φάσκελα στον ΟΤΕ, να πάρω αγκαλιά τον Zisto και μαζί του να σερφάρω στα 4mbps κύματα.
Αλλα όχι για πολύ. Ηταν να μην αρχίσω τις ελεύθερες σχέσεις. Ο Zisto, εάν δεν γίνει πιο ελκυστικός, θα υπάρχει μέχρι να με βρει ο Telefonet και ούτω καθ εξής.
Τέλος οι σταθερές σχέσεις. FREE INTERNET RELATIONSHIP from now on mr OTE.

4 comments:

annouko said...

Έτσι έτσι...γιατί την έχουν δει πολύ. Σιχτιρ. Μην μένεις σε σταθερές σχέσεις πια!Σε φιλώ!

zouri1 said...

θυμαμαι την περιπτωση.Ειχε γραψει καποια ποστ ενας braincik.

Anonymous said...

αφού δεν σ'έβρισαν που τόλμησες να ζητήσεις αναβάθμιση είσαι τυχερή..:)

Tasis Plisis said...

Χαχαχα! Φοβερο! Περιμενω με αγωνια το επομενο ποστ για το zisto!