sound

Thursday, October 19, 2006

Για ποια ποιότητα μιλάνε;

«Δεν κάνουμε παζάρια σε θέματα ποιότητας»
Μαριέττα Γιαννάκου Υπουργός Παιδείας



«Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν τέλη Σεπτέμβρη στο Κερατσίνι και το Πέραμα λείπουν ακόμη 30 δάσκαλοι;
Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν(παρά τις εξαγγελίες) λειτουργούν τμήματα με περισσότερα από 26 παιδιά;
Για ποια ποιότητα μιλάνε (και για ποια δεύτερη ξένη γλώσσα) όταν όλοι οι γονείς πληρώνουν ακόμη την εκμάθηση των αγγλικών;
Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν διώχνουμε προνήπια γιατί δεν επαρκούν οι αίθουσες;
Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν η κρατική χρηματοδότηση των σχολείων δεν φτάνει για τον αξιοπρεπή καθαρισμό τους και τη θέρμανση τους;
Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν οι γονείς καλούνται να πληρώσουν τη σχολική βιβλιοθήκη, τα μουσικά όργανα, τις μπάλες, το χαρτί για τις φωτοτυπίες, τις εκπαιδευτικές εκδρομές;
Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν κρατάμε παιδιά στα σχολεία μέχρι τις 5 το απόγευμα χωρίς αίθουσες σίτισης και ξεκούρασης;
Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν η Petrola χρηματοδοτεί και ελέγχει προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην Ελευσίνα, η Citybank εκπαιδευτικά προγράμματα οικονομίας και τα σχολεία παραδίδονται σε κάθε είδους χορηγούς για κάθε δραστηριότητα που ξεπερνά το κρατικό εγχειρίδιο;
Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν τα τμήματα ένταξης για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, τα τμήματα υποδοχής για τα παιδιά των μεταναστών και τα φροντιστηριακά τμήματα για τα παιδιά με χαμηλές επιδόσεις θεωρούνται πολυτέλεια και συνεχώς λιγοστεύουν;
Για ποια ποιότητα εκπαίδευσης μιλάνε όταν οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί τρέχουν από σχολείο σε σχολείο ανάμεσα στα διαλείμματα για 7 ευρώ την ώρα και για δώδεκα ώρες την εβδομάδα το πολύ;
Για ποια ποιότητα της εκπαίδευσης μιλάνε όταν οι μουσικοί τρέχουν σε 3 - 4 σχολεία χωρίς ποτέ να καταφέρουν να μάθουν ούτε τα ονόματα των περίπου 400 μαθητών τους; Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν μέχρι τα 65 τους;
Για ποια ποιότητα μιλάνε όταν οι εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να κάνουν δεύτερη δουλειά;
Για ποια ποιότητα της εκπαίδευσης μιλάνε όταν ο όγκος των πληροφοριών και οι δυσκολίες της ύλης απαγορεύουν στους δασκάλους να διδάξουν την αγάπη για το διάβασμα, τη χαρά της αναζήτησης και της κριτικής σκέψης;
Για ποια ποιότητα της εκπαίδευσης μιλάνε τη στιγμή που κάθε επιλογή στελεχών γίνεται στη βάση των κομματικών πεποιθήσεων;
Για ποια ποιότητα της εκπαίδευσης μιλάνε όταν οι αντιρρήσεις των εκπαιδευτικών μέσα στα επιμορφωτικά σεμινάρια αντιμετωπίστηκαν με πειθαρχικές διώξεις;
Για ποια ποιότητα της εκπαίδευσης μιλάνε όταν τα νέα βιβλία γράφτηκαν αγνοώντας επιδεικτικά τους εκπαιδευτικούς και τη σοφία της πράξης;
Για ποια ποιότητα της εκπαίδευσης μιλάνε όταν τα νέα βιβλία αγνοούν τα θέματα που καίνε τη σύγχρονη κοινωνία: η ανεργία, η φτώχεια, η ακρίβεια, η μονογονεϊκή οικογένεια, ο ιμπεριαλιστικός πόλεμος, ο κίνδυνος πλανητικής οικολογικής καταστροφής, η εμπορευματοποίηση τον πολιτισμού;
Για ποια ποιότητα της εκπαίδευσης μιλάνε όταν μέσα από την αξιολόγηση επιχειρούν να ξαναφέρουν τους «κομματικούς» επιθεωρητές;
Για ποια ποιότητα της εκπαίδευσης μιλάνε όταν το μορφωτικό ιδανικό ξεπέφτει στο ιδανικό του απασχολήσιμου (ικανού να απασχοληθεί, ανίκανου να σκεφτεί κριτικά τη ζωή, την κοινωνία);

Το δημόσιο σχολείο είναι το σπίτι των εκπαιδευτικών. Σ' αυτό και απ' αυτό ζούμε. Γι' αυτό και το στηρίζουμε. Είναι αστείο να μιλά η κ. υπουργός για ποιότητα σ' εμάς. Ξέρουμε τα πράγματα από μέσα. Δεν μπορεί να μας ξεγελάσει.


Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Απεργιακή επιτροπή εκπαιδευτικών Κερατσινίου - Περάματος
4° Απεργιακό δελτίο - Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2006"


Αυτά είναι τα πραγματικά προβλήματα, αλλά όλοι προβάλλουν το οικονομικό. Είναι, βλέπεις, πιο εύκολο για τη σημερινή αλλά και κάθε προηγούμενη κυβέρνηση να πει "δεν έχω λεφτά" από το να πει "δεν με ενδιαφέρει".

Στηρίζω τους εκπαιδευτικούς γιατί εμένα με ενδιαφέρει.


3 comments:

zouri1 said...

χειροκροτω

An-Lu said...

Ομοίως...

Gordon said...

ki egw mazi sas...